Acrobat distiller har lagt av
Acrobat distiller har lagt av
Jag brukar använda Acrobat distiller för att generera pdf-filer. Nu har den slutat fungera och ger bara ett felmeddelande att filen inte kan skrivas ut. Jag kan starta programmet utan att det klagar, felet uppkommer när ett annat program försöker starta distiller om ni förstår vad jag menar. Har någon något tips om hur man ska felsöka ?
ursäkta att jag kapar din tråd peter555, men jag är också ute efter en pdf-skrivare... Tänkte kolla om någon har ett bra tips på pdf-skrivare, det finns ju en hel del gartisversioner (GNU, freeware, shareware) och jag tycker Acrobats lösningar funkar okej, men är onödigt stora och dyra...
När det gäller ditt problem peter så har jag för mig att jag upplevt liknande problem, och det verkar som att Acrobat själv strular till "sitt" register... (upplever det så i alla fall). LaRdA:s tips är nog inte helt fel...
/PeterH
När det gäller ditt problem peter så har jag för mig att jag upplevt liknande problem, och det verkar som att Acrobat själv strular till "sitt" register... (upplever det så i alla fall). LaRdA:s tips är nog inte helt fel...

/PeterH
Jag laddade ner en fri "PDF-writer" som verkar funka OK.
Installerade sig som en skrivar.
Det var på en annan dator, kan kolla på onsdag när jag
är på kontoret igen.
Destiller körde jag alltid "Löst". Installerade en PS skrivare och
köra utsktifterna till "File:". Sedan genom Destiller för att få PDF'er...
Installerade sig som en skrivar.
Det var på en annan dator, kan kolla på onsdag när jag
är på kontoret igen.
Destiller körde jag alltid "Löst". Installerade en PS skrivare och
köra utsktifterna till "File:". Sedan genom Destiller för att få PDF'er...