Det där är lite senare än det jag tänkte på.
Var mopederna förr otroligt driftssäkra, eller hade vi bara tur?
Re: Var mopederna förr otroligt driftssäkra, eller hade vi bara tur?
Du tänker kanske på en 50SS Cross?
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Re: Var mopederna förr otroligt driftssäkra, eller hade vi bara tur?
Nja...det jag tänker på är en vanlig 50SS som det köptes en "femhalva" och uppsvängt avgasrör "crossrör" till.
Man körde även med Puch och Rusch mopeder som trimmades.
Den på bilden är en helt annan motor än den jag tänker på.
Man nyttjade såna motorer som sitter på min moped som visas på en av bilderna tidigare i tråden.
Man körde även med Puch och Rusch mopeder som trimmades.
Den på bilden är en helt annan motor än den jag tänker på.
Man nyttjade såna motorer som sitter på min moped som visas på en av bilderna tidigare i tråden.
-
thomas_gbg
- Inlägg: 316
- Blev medlem: 19 mars 2010, 17:43:15
Re: Var mopederna förr otroligt driftssäkra, eller hade vi bara tur?
Den var verkligen fin. Jag hade gärna haft en sådan att köra omkring med. Det enda problemet är att grannarna nog hade undrat vad som hänt med mig om jag dök upp på moped. Vet du vad staget framför dämparen har för uppgift?
