Frågeställaren har noll koll, så det är därför han ställer frågor här. Youtube är frågeställarens källa annars, och den jag använde när jag lödade. Magnus på Tema elektronik måste ju veta då jag sa till honom vilka signaltyper som skall användas , från datorn och från min Multieffekt, inte direkt från gitarren. Jaja sa han, då tror jag du skall ha dessa o så gav han mig dem. Jag skapade iofs en massa kaos inne i butiken så han kanske blev snurrig på köpet. Vi hade rätt kul där, o tjatade både han, jag och de andra kunderna. Jag lovar, Det var kaos.

Vi skämtade nog om det mesta. Jag har inte varit där på 25 år faktiskt.
Jag har lödat svart kabel till där du har in och röd kabel till ut där du har gnd, AHHH, vänta nu, vad tokigt!!!... Uj... Så om man ställer min ratt till höger just nu blir det låg volym och vänster hög, helt spegelvänt... Någon sa att jag skulle rita en skiss, men då måste jag ju veta först vad jag håller på med, och skulle jag rita så som jag gjort o visat här, skulle ni garvat byxan av er eller släppt av något olämpligt någonstans.

Jaja, det blir till att börja om.
Grejerna skall sen in i en plastlåda och jag tänkte även koppla ground till höljet på potensometrarna kanske om man inte vill ha stötar? Någon sa på Youtube någonstans att det är en bra idé.