Hej,
Några små kommentarer på kortet. I branschen finns det oftast 2 eller flera åsikter om allting så detta är mina erfarenheter och snabba kommentarer (alltid svårt om man inte har schemat).
Det jag främst noterat är att kristaller med tillhörande lastkapacitanser ligger utspritt med vior och mycket krokar på ledarna. För X4 hade jag flyttat kond C21 och C22 mellan PIC? och X4. därefter dragit ledarna rakt från kristall pad via konding och till PIC?. A och B. I b så verkar dessutom jorden till kond. gå en lång väg och inte i planet.
Som påpekat bör man undvika 90 graders böjar (även om det finns bexpertis och simuleringar som anser ... who gives ... under 6GHz) om inte annat känns det bättre hos PWB folk. T-korsningar brukar man också undvika. C i bilden.
som överkurs så kallas området mellan ledaren och padden (tarmen) på C8 ex. sliver på fikonspråk. Långa och smala sådana är inte önskvärt av produktionsaspekter. Dock inget bekymmer här.
Vid D går du in i en pad med en riktigt tjock ledare. Försök göra en "neck-down". d.v.s precis innan padden gå ner tll ~80% av paddens bredd.
E och F är ställen där jag hade roterat komp för att få en snyggare ledningsdragning. Rotera C3 90 grader moturs och du kan gå pang på. Rotera R8 90 grader moturs och D6 90 grader medurs så får du också lite enklare.
Som sagt några snabba som är baserat på min erfarenhet från wireless/mobil världen.