Jag undrar om det är någon som byggt detta projekt som introducerades i allt om elektronik nummer 3-4 2004 och byggdes klart i tidningen efter.
Låter det och fungerar det bra?
Jag funderar själv på att bygga detta i framtiden men dock inte med så många ingångar.
Är det någon som råkar ha nummer 5-6 2004 liggande hemma och kanske vill skicka artikeln till mig? det skulle vara snällt som attan =)
Jag har båda artiklarna, dock har jag ingen scanner. :-x
Jag håller själv på med en förförstärkare som liknar den som byggdes i tidningen, just nu. Min bygger också på PGA2310 och den låter faktiskt väldigt bra. Men en sak som du måste lägga till, som inte AoE gjorde (undrar varför), är en buffert precis innan PGA2310.
MicaelKarlsson: Nej det är inte den artikeln. =) hehe. Nej det tror jag inte att jag har.. Jag köpte upp skolans arkiv när bibloteket sålde ut och då var inte alla tidningar med men jag har några från varje år 2000 och frammåt..
Greve Hamilton: Känner du ingen som har scanner? Det skulle vara toppen att få tag på den andra artikeln =)
Klass-T är ett namn de har hittat på. Det är en klass-D. Men eftersm den är såbra hrar de hittat på ett egetnamn på den. Andra tillverkare har andra bokstäver till sina klass-D förstärkare.
För er som saknar vissa nummer av Allt om Elektronik så har Bibloteket samtliga nummer. Dock ganska begränsad utlåningstid (2 veckor) + att dom måste fjärrlånas om du inte pluggar på MiU då det är deras biblotek som har tidningarna.
Jag har ingen aning om vilket bibliotek du syftar på. Många bibliotek har tidningarna själva. Biblioteken på tekniska högskolar har den med hög säkerhet. Och man måste inte plugga på skolan för att gå dit.
danei skrev:Jag har ingen aning om vilket bibliotek du syftar på. Många bibliotek har tidningarna själva. Biblioteken på tekniska högskolar har den med hög säkerhet. Och man måste inte plugga på skolan för att gå dit.
självklart kan det finnas fler skolor eller biblotek som har dessa, men MiU var dom jag visste hade kompletta uppsättningar. och visst kan man gå in dit, men resan till sundsvall kanske blir lite lång för vissa