Fick bli en färdig 2x100W Tripath TK2050-baserad modul från Sure-Electronics. Den tog väll 1,5 vecka att få ungefär för totalt ~370:- med frakt. Det hela är tänkt att monteras i ett gammalt chassi från en switch. Med både nätdel och kondensatorer. Uttag för 230VAC och extern kraft (t.ex batteri)

Ivrig som jag var så plocka jag fram första bästa switchade nätdel jag hade, detta fall en 12V 1.25A från ett gammalt kabelmodem. Ljudet är oerhört klart och tydligt, man hör utan problem artefakter i MP3-låtar och annat (vilket är lite på gott och ont

Effektiviteten är häpnadsväckande. "var i helvete kommer effekten från??" tänkte jag mest när jag körde den med samma nätdel(!) mot mina Dynavoice DF-5 (180W/8Ω 92dB) i ganska bra volym. Den gick inte botten förrän riktigt tunga-baslåtar kom på tapeten.

Här är tanken allt ska byggas in:

Nätdelen på bild är på 24V/2.2A med 2x10,000uF. Har även en avskalad gammal laptop-adapter på 19V/6.7A eventuellt. Kommer utrusta den med två 40mm fläktar baktill, men dessa kommer endast behövas vid tyngre spelande.
Fortsättning följer!

EDIT: Felstav och laggt till lite