Bara att snäppa dit på batteriet.

Varför blir det alltid så där?Electricguy skrev:Mjaa, bänken HAR sett värre ut..![]()
såhär tex.
Trevlig lösning, jag kommer behöva göra nått liknande!Henry skrev:Behövde en vinklad AV adapter för att kunna se genom min gopro vid FPV så jag ser exakt vad jag spelar in vilket är viktigt i detta fall. Original sladden (som jag visserligen inte vet var jag har nu) kopplas in från sidan så det sticker ut en ordentlig bit utanför kameran och detta ger inte bara en stor risk för att brytas av vid en ev lite hårdare landning utan det får helt enkelt inte heller plats i kameravaggan, så jag snickrade ihop en istället.
http://dx.com/p/5-8g-transmitter-fpv-a- ... 0cm-219464gOry skrev:Trevlig lösning, jag kommer behöva göra nått liknande!Henry skrev:Behövde en vinklad AV adapter för att kunna se genom min gopro vid FPV så jag ser exakt vad jag spelar in vilket är viktigt i detta fall. Original sladden (som jag visserligen inte vet var jag har nu) kopplas in från sidan så det sticker ut en ordentlig bit utanför kameran och detta ger inte bara en stor risk för att brytas av vid en ev lite hårdare landning utan det får helt enkelt inte heller plats i kameravaggan, så jag snickrade ihop en istället.
Har du delar till en sladd till så är jag intresserad! Kör du fatshark eller?
Ebenezum: Aha, får väl ta och spana in de där nån dag, har för mig att min farsa har en rätt så fet elmotor liggandes dock en 12V har jag för mig, hade varit kul att bygga en elcykel eller liknande..