Openbeam, aluprofilsbyggsystem i miniatyr
Re: Openbeam, aluprofilsbyggsystem i miniatyr
Japp, om jag inte misstar mig så är det janaf som har skrivit här ovanför 

Låter ju rimligt. Tror ni han har tänkt sälja profilerna i Sverige? Kanske ingen jättemarknad, men jag hade definitivt köpt ett par meter.
Ja, det är jag som reggat openbeam.se men efter att ha pratat med Kickstarter så visar det sig att dom kommer att behålla namnet "Openbeam" för sig själva medan "kloner" kommer att få använda andra namn.....
EDIT: Alltså, om det finns intresse och det lönar sig att producera egna, jämfört med dom andra alternativen, så skulle man kunna göra det...
EDIT: Alltså, om det finns intresse och det lönar sig att producera egna, jämfört med dom andra alternativen, så skulle man kunna göra det...
Jag tänker i alla fall inte använda den utan deras medgivande. Juridiken runt "får" har jag ingen aning om.
Den enda som säljer i EU verkar vara SK Pang men de har inga profiler på lager.
Är det någon som handlat profiler direkt från OpenBeam eller från någon annan distributör?
Vad kan frakten tänkas gå på?
Finns det något annat fabrikat på små aluprofiler som är anpassade för "vanliga" skruvar/muttrar?
Är det någon som handlat profiler direkt från OpenBeam eller från någon annan distributör?
Vad kan frakten tänkas gå på?
Finns det något annat fabrikat på små aluprofiler som är anpassade för "vanliga" skruvar/muttrar?
På alucon.se finns två fabrikat på 20 respektive 22 mm. Kanske kan vara något?