LackRack (numera LackRackStack) Enterprise Edition

Berätta om dina pågående projekt.
Användarvisningsbild
Meduza
EF Sponsor
Kontakt:

Re: LackRack (numera LackRackStack) Enterprise Edition

Inlägg av Meduza »

Och nu var det dags för LAN då, så det blev lite monteringsjobb
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Användarvisningsbild
Electricguy

Inlägg av Electricguy »

Snyggt! :D
Användarvisningsbild
Meduza
EF Sponsor
Kontakt:

Inlägg av Meduza »

Ska kablas snyggare med dom 7 apparatkablarna internt också, och skaffas ett ps/2 tangentbord utan numerisk del så man får plats med musen på sidan om tgb.

Till nästa lan till sommaren så kommer det undre racket också fyllas med identiskt innehåll, jag har dock insett att jag nog kommer behöva staga underskivan lite till, den sviktar lite mycket när man bär runt racket... kanske en U-profil under skivan eller så?

Som ni ser så blev det en D-Link switch i stället för en Cisco, och detta pga att cl3mens här på forumet verkar ha behagat gå upp i rök så att jag inte kunnat hämta Cisco-switcharna jag skulle köpa av honom...
Användarvisningsbild
MiaM

Inlägg av MiaM »

Snyggt!

Om du orkar kan du ju skaffa sju lösa stickproppar och korta av apparatkablarna så att de inte blir jättelånga, men det är väl ingen större idé när det ändå är KVM-kablarna som är jättelånga och som man inte vill klippa...

Stagandet är väl enklast att fixa med nåt som håller tag under burkarna och är skruvat i övre skivan?

Egentligen skulle du kanske ha en U-profil som invändigt är ca 44cm bred, 5U (=5*44=220mm) hög och som har invikta överkanter att skruva i "taket"?
Skriv svar