Jo jag har ett problem med en bilstereo. JVC KD-LX555R "Elchameleon"
Det är så att jag köpte en stereo av en på blocket och allt var frid och fröjd, har letat hur länge som helst efter just 555 modellen då det är den i serien som tar MP3.
Iaf så fick jag hem stereon och som en liten skitunge på jul kopplade jag in den, den startade, och ville ha en kod!!!???
Va i h*lvete!
Jaja jag skrev till personen jag köpte den av och denne påstog att så var den minsann inte när han hade den.
Provade med dom enklaste 0000,1111,1234 osv, men nej.
Ringde och skrev till den jag köpte den av men denne svarade inget mer, skit!
Har nu provat från 0000 till 1000 men orkar inte träla mer.
Såg dessutom att det finns stora och små bokstäver förutom siffrorna så jag hittar ju en snöflinga i sahara lättare än att lösa detta
Såååå min undran är om någon vet hur man går tillväga för att få igång den??? Kan man komma förbi detta på något vis?
och nej stoppa den i frysen fungerar inte för då skulle alla i norrland få frispel på vintern när deras apparater nollställer sig.
sen vet jag att det inte är en ny stereo och att det finns nya men jag är förtjust i just denna modell så jag vill gärna få igång den.
Har även en JVC KD-LX111R ( stereo i samma serie men tar inte MP3) om det skulle gå att flytta över och byta ut från den för att komma runt koden.
Eller om någon kan med detta (löda, trixa, fixa) att fixa så kan jag skicka den och även betala en peng för arbetet.
Är jäkligt tacksam för hjälp!