Blir mycket bra detta, synd det går åt en kropp att göra skiten bara.
Själv tänkte jag riva bort två rum resten är ok som det är, golvvärme i pannrummet är inget man saknar liksom

Däremot vore det nice i tvättstugan och hobbyrummet.
Inte alls avis

Avloppsrören ligger ju inne i källaren så där ska nog det inte frysa sönder. De rör som sedan går ute har jag inte rört och de betongrören har funkat i många år.mindbraker20 skrev:Hej Kent häftig renovering måste jag så klart lägga till!
Men min fråga är om avloppsrören som du har lagt ner i jorden, behöver du ingen form av isolering runt dem så de inte fryser sönder? Det var bara en tanke som slog mig men jag antar att du redan har funderat på det innan.
Mvh
Ted
Att sköta om den nya pannan är ju som semesterPerkla skrev:Hur tycker du den nya pannan funkar ? Man ser ju på askan ungefär hur den förbränner.
Kan nog vara lite så att jag tar det lite lugnt med källarprojektet. Men kommer att fortsätta när jag har ny energi. Som det är nu så fungerar det som det gjorde förut. Fast mycket finare.toffie skrev:Några nya bilder, eller sitter du i solstolen nere i källaren och beundrar ditt arbete bara?