Den vill fortfarande inte läsa in drivrutinerna. Står bara okänd enhet och när jag försöker uppdatera den så får jag medelandet att de lämpligaste drivrutinerna redan är installerade. Har provat på två datorer nu med samma resultat, men ska iväg till en polare snart o se om det vill funka på hanns burk.
När man ansluter kortet till datorn så ska alla LEDar blinka till några gånger?
I värsta fall så får jag slita bort FT232 kretsen o löda dit kablar på tx, rx o jorden så jag kan köra via en annan adapter som jag brukar ha till PIC kretsarna när dom snackar med datorn. Men så långt ska det nog inte behöva gå
Det är nog bara mina datorer som bör ses över...
Däremot så hoppade MultiWiiConfig programmet igång på den andra datorn utan problem så är nog bara java som behöver uppdateras.
#######
Kan även tillägga att "power" lampan ej förblir tänd efter att alla dioder blinkat vid usb anslutning till datorn.
Men om jag strömförsörjer den via ESC anslutningen so lyser "power" och statuslampan blinkar, även kamerans pitch och roll stabilisering ger ut ett mittläge när jag kopplar på ett servo så allt verkar fungera felfritt på kortet.