Vilken motor ska jag köpa???

Elektronikrelaterade (på komponentnivå) frågor och funderingar.
Användarvisningsbild
MNorrgren

Re: Vilken motor ska jag köpa???

Inlägg av MNorrgren »

Inga problem, så länge de har godkänt det är det helt ok. Ska dock inte själv ha något nu, men kan beställa ändå.

Men som många andra säger, du kan beställa själv om du vill, det är ingen som bryr sig. de skickar ofta dessa som brev, så du får det i brevlådan, om de är för stora att delas ut går du bara ner på posten med avin, då behöver du inte visa ID. Skickar det som paket måste du däremot visa ID, men i de flesta fall från HK så skickas det som brev.

Men skicka pm om det är aktuellt...

ESC, kan rekomendera detta, det är i största laget för den motorn, men då har du så du klarar dig länge om du vill byta till en större motor senare. Själv haft några såna, funkar hur bra som helst....
http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh ... oduct=6457

Totala priset för den motorn, ESC och frakten blir runt 21$, frakt i sverige tillkommer sen. Runt 148 kr från HK, 12 kr frakt i sverige, så totalt runt 160 kr.... PLus minus några kr.
Användarvisningsbild
Walle
Moderator

Inlägg av Walle »

martinjobs125 skrev:men jag måste ha leg om jag ska hämta ut något från posten :humm:
Är det inte så att man är skyldig att kunna legitimera sig från femton år? Jag har fått för mig det, men är osäker på varför och hittar inget på nätet som styrker det :)
Användarvisningsbild
TomasL
EF Sponsor
Kontakt:

Inlägg av TomasL »

Finns ingen generell skyldighet till det (i Sverige), men posten har det i sina leveransvillkor (alla som hämtar paket).
Användarvisningsbild
marr125

Inlägg av marr125 »

citizendildo skrev:Inga problem, så länge de har godkänt det är det helt ok. Ska dock inte själv ha något nu, men kan beställa ändå.

Men som många andra säger, du kan beställa själv om du vill, det är ingen som bryr sig. de skickar ofta dessa som brev, så du får det i brevlådan, om de är för stora att delas ut går du bara ner på posten med avin, då behöver du inte visa ID. Skickar det som paket måste du däremot visa ID, men i de flesta fall från HK så skickas det som brev.

Men skicka pm om det är aktuellt...

ESC, kan rekomendera detta, det är i största laget för den motorn, men då har du så du klarar dig länge om du vill byta till en större motor senare. Själv haft några såna, funkar hur bra som helst....
http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh ... oduct=6457

Totala priset för den motorn, ESC och frakten blir runt 21$, frakt i sverige tillkommer sen. Runt 148 kr från HK, 12 kr frakt i sverige, så totalt runt 160 kr.... PLus minus några kr.

låter bra jag pm dig imorgon :tumupp:

men jag kan inte öpna länken :humm:
Skriv svar