Du kan kanske be en förälder att göra det åt dig? Samma krav gäller svenska webshopar som utlänska 18 år.
Om det skulle strula kanske kan beställa en samtidigt som jag beställer något annat därifrån. Så ka jag skicka den till dig sedan. Men måste ändå veta att dina föräldrar godkänner det....
de jag mena med att jag inte kan beställa utomlads de är för att pappa kan typ inget om datorer
men jag håller med dig om att de är biligare utomlands
fast helst vill jag ha någon utav dom motorerna jag börga med
Det kvittar nog rätt mycket. Priset skiljer sig inte så enormt, och motordatan skiljer sig inte speciellt mycket heller tycker jag.
Högre Kv på den första innebär att den snurrar snabbare vid samma spänning som den andra, men den andra ger något högre vrid vid samma ström (eftersom Kt = 1355 / Kv) som den första.
Jag hade köpt den andra i det valet, mest för att jag känner Johan som driver MFT
Jag är 17 och har beställt från utlandet flera gånger, både från Ebay (Under falskt personnummer ) och från Dealextreme, har aldrig varit några problem.
Oftast brukar det komma i brevlådan. Jag har dock varit med om två gånger att det kommit som rekommenderat brev av någon anledning, har hämtat på posten med mitt leg utan problem