Tycker det ser ut som en trevlig maskin. Orkade inte läsa specar och så så svårt att säga om den är värd de pengarna. Men jag tror att det är ett bra köp. Frågan är vad frakten hamnar på, ser ut att blica 25% extra. Sen om det är "kines-elektronik" i styrlådan så är det kanske inte optimalt, men fungerar säkert. Möjligtvis lite klena axlar på Y, men de är ju understödda så de orsakar säkert inte något problem.
Ja enligt bilderna är det osupportade axlar på det ni och säljaren kallar Y axel (jag och X-IL säger X). Det jag reagerade på var att han där kör med "öppen" linjärlagring som är gjord för supportade axlar, kan inte svara på hur mycket skillnad det gör men är inte optimalt. I övrigt ser den ju fin ut
Edit: Såg nu även att den saknar lagring på Z skruvens ovandel, troligtvis mindre bra.
Ja, "motorplattan" sitter ju bara fäst i en punkt och kan nog vicka ganska ordentligt.
Y-axeln stabiliseras bara av axlarna och en plåt.
Kabelsläpet ligger direkt på bordet.
Jag kan inte heller undvika att notera lokalernas standard. Det behöver ju inte betyda något, men påverkar ju intrycket.
Nja, jag skulle nog passa mig......