Strömbrytare med fördröjt frånslag.
Okej,,, jag körde med ett 330 ohm, men det tog för lång tid för den att "ladda" upp sig,,, skall prova med 10,,, är det laddströmen som sabbar kontaktytorna då?
Hadde ingen bra kontakt att testa med så det fick bli en microbrytare,, hehe,, men skall köpa nått fint på elfa i veckan,, sen är det bara att löda ihopa alla 2 komponenter
och slänga en krympslang runt om och värna,, blir ju jättebra.
TACK för det enkla tipset,, har du fler bra bygglösningar i huvet?
Hadde ingen bra kontakt att testa med så det fick bli en microbrytare,, hehe,, men skall köpa nått fint på elfa i veckan,, sen är det bara att löda ihopa alla 2 komponenter
TACK för det enkla tipset,, har du fler bra bygglösningar i huvet?
Det uppskattas, bara för att man hittat ett bra alternativ så betyder det inte att man inte är nyfiken på många fler 
Det du tipsade om kan ju vara ett alternetiv om man vill driva ett lite större relä från början,, jag får med Martas tips först driva ett "litet" relä för att sedan driva bilrelät som sitter i bilen.
Det du tipsade om kan ju vara ett alternetiv om man vill driva ett lite större relä från början,, jag får med Martas tips först driva ett "litet" relä för att sedan driva bilrelät som sitter i bilen.
Re: Strömbrytare med fördröjt frånslag.
Väcker denna tråd eftersom jag behöver en enkel frånslagsfördröjning och Martas bild är borta! Fruktansvärt tråkigt att söka i gamla trådar när bilderna dör!
Marta: har du kvar bilden i fråga?
Marta: har du kvar bilden i fråga?