Vill man verkligen ha alla dessa elektrolyter?
Schemat ser ut att vara avsett för osymetrisk matning (d.v.s. bara en stabb).
Eftersom du verkar ha snygg symetrisk matning så skulle jag föreslå att kasta bort de där spänningsdelarna mellan +12V och jord, d.v.s. ta bort R6 och R14 samt ersätta R4/C9 samt R12/C14 med byglar.
C8 och C13 känns vettiga att ha, men 6.8uF låter som ett värde som råkade finnas i bra-att-ha-lådan hos den som gjorde applikationsexemplet. 0.1-0.2 uF borde räcka rätt bra när lasten är 100k.
Likaså är väl kondingarna på utgångarna (C5,C6,C7 och C10, C11, C12) rätt mycket "hängslen och livrem". Om du absolut ska ha med dessa kondingar så se till att antingen köra lyxigt dyra fina kondingar som inte är elektrolyter eller tantaler, eller åtminstone paralellkoppla nån lyxigare konding med mindre värde för att få bättre egenskaper åtminstone i diskanten / vid lättare laster.
OBS att om du kör med symetrisk matningsspänning och skippar spänningsdelarna (R6, R14 o.s.v.) så ska kondingarna egentligen vara bipolära.
Obs att alla ovanstående ändringar går lätt att göra även om du redan tillverkat bygget.
Om man är rädd för likspänning så kan man sätta kondingar t.ex. i serie med R5 respektive R13, och/eller kondingar i serie mellan ingångsstegen (IC3A, IC4A) och utgångsstegen (IC3B-C-D, IC4B-C-D). Jag tror knappast det här behövs.
Lite lagom off-topic:
Dinkontakter är ingen dum uppfinning! Det tråkiga är att 99% av alla din-kablar drar inte nytta av att kontakterna har möjlighet till separat chassie- och signaljord. Om jag har fattat rätt så använder excentriska Naim sig av din-kontakter just för att de har separat signal/chassiejord. Jämför den där fåniga separata jordsladden man var tvungen att skruva fast i en jordskruv på förstärkaren på vinyltiden. Med din-plug så slipper man sånt...
http://www.naim-audio.com/