Hej
Jag skulle behöva ett par ramar, för att täcka över "glappet" i ett par frontpaneler där det sitter ett par LCDer.
Exakta mått kommer, men ungefär en fyrkant på 80x30mm med ett fyrkantigt hål i som mäter 65x20mm. Den invändliga radien i hörnen är inte av vikt, kanske 4mm. Material alluminium, tjocklek 1-2mm.
Finns det någon som skulle kunna ta på sig detta jobb, vad skulle det kosta?
MVH
Alexander
Fräsjobb efterfrågas
Jag tar gärna ett titt på det och återkommer med pris information om det är intressant.
Antar att det inte är något super noga med att det är diverse olika alu legeringar så då kan jag nog ta lite i skrottlådan på jobbet redan idag och köra igång om du har ritningarna framme snabbt.
Kan väl tänka mig runt en 100-lapp per bit kanske men är det fler med samma mått kan jag nog gå ner i pris lite.
Mvh,
Viper
Antar att det inte är något super noga med att det är diverse olika alu legeringar så då kan jag nog ta lite i skrottlådan på jobbet redan idag och köra igång om du har ritningarna framme snabbt.

Kan väl tänka mig runt en 100-lapp per bit kanske men är det fler med samma mått kan jag nog gå ner i pris lite.
Mvh,
Viper