ni ska få höra något helt fantastiskt, idag fick jag skolans hemmabyggda fräs, med kulskruvar och hela kittet,
var precis så vi fick in skiten i bilen, vägde apa med

har precis skruvat ner x-axeln, och jag kommer lägga upp bilder, kommer behöva hjälp med elektroniken, från andras ögon, då det är gjort av bulgariska studenter, ser ut som ormbo hehe

kan passa på och fråga, har ju tagit dän kulmuttern och tagit bort all fett och rengjort allting, visste inte att kulorna var "lösa" dock

nu är det så att kulskruven ser rätt "smutsig" ut, och min far föreslog att vi på rundstången som ser likadan ut, kör med våtslip för att ta bort "ytrosten", då tänkte jag, de kan man göra på kulskruven med, men i efterhand funderar jag, har inte gjort något än, har ni förslag på vad man kan göra ?
sen fanns de kulbussningar (eller va de heter nu igen), undrar bara, kan man inte smörja de med något ?, eller ska de köras "torrt" ?
så himla gött, slipper man "planera" och "rita", nu har man allting klart

som sagt, hämtade den idag, och bilder kommer att komma, har dock bara min 2MPX mobilkamera

ja är jätteglad iaf

MVH SmourF
"jag har gått igenom det jag har skrivit och tagit bort det som vissa kallar "sms språket", hoppas det är mer läsvänligt!

EDIT 5e November 08
Projektens gång,
Rundstången 192KB
Kulskruven_888KB
Projektens mål, bettan => [BB]BlondinBettan
Snett över 0 212KB
Snett över 1 271KB
Front@prespektiv 225KB
EDIT 9e November 08
Snett över 2 295KB
Snett över 3 223KB
BILD ARKIV