Tillämpningen är timer för bordshockeyspelet på jobbet...

Måste bara fråga om du orkar förklara lite mer ingående..? Vill helst inte blanda in något vägguttag då det känns onödigt och lite dumt. Har tillgång till lite olika kristaller på jobbet då jag jobbar på en radioverkstad. Kan nog få lite hjälp av dom andra (sommarjobbar) men är ju min idé så tänkte få lite kött på benen. Om du kunde ge lite förslag på kretsar så skulle det uppskattas mycket! Och gärna en liten förklaring hur det "ska fungera" rent teoretiskt om du förstår vad jag menar...
 Måste bara fråga om du orkar förklara lite mer ingående..? Vill helst inte blanda in något vägguttag då det känns onödigt och lite dumt. Har tillgång till lite olika kristaller på jobbet då jag jobbar på en radioverkstad. Kan nog få lite hjälp av dom andra (sommarjobbar) men är ju min idé så tänkte få lite kött på benen. Om du kunde ge lite förslag på kretsar så skulle det uppskattas mycket! Och gärna en liten förklaring hur det "ska fungera" rent teoretiskt om du förstår vad jag menar...  
 Började och titta lite efter dom på elfa men hittade bara en av dom och den stod de hade utgått... Men har som sagt inte hunnit titta så mycket än..
 Började och titta lite efter dom på elfa men hittade bara en av dom och den stod de hade utgått... Men har som sagt inte hunnit titta så mycket än.. 

Sedan rekommenderar jag att du tittar i databladen för kretsarna jag skrev tidigare.
 Sedan rekommenderar jag att du tittar i databladen för kretsarna jag skrev tidigare. Jag har funderat på att köpa det som Kjell har... Hoppas och tror att det är bra grejer..
 Jag har funderat på att köpa det som Kjell har... Hoppas och tror att det är bra grejer.. 
 kan vara så att jag inte kan göra det själv men vill gärna försöka.
 kan vara så att jag inte kan göra det själv men vill gärna försöka.  Men tips/ledtrådar är ju aldrig fel.....
 Men tips/ledtrådar är ju aldrig fel.....