Dls 80
Dls 80
Hej Jag har en DLS 80 som inte ljudet funkar på någon som har tips vad det är för fel det är en polis radio mottagarn funkar men det finns inte något ljud iden jag har en yttre Högtalare det är någon komponent i
radion som är paj jag försöker att hitta sevice manual till den men har ej lyckats med det
radion som är paj jag försöker att hitta sevice manual till den men har ej lyckats med det
Senast redigerad av volvo_s70 29 juli 2008, 20:23:12, redigerad totalt 2 gånger.
Om vi fick lite mer information så kanske vi kunde hjälpa dig också. Nu gissar jag mig till att en DLS 80 är en bilstereo men bara för att jag köpte DLS-högtalare i veckan.
Hur betedde den sig innan den slutade fungera? Kanske finns en länk till någon produktinformation så vi vet vad det är? Har du installerat den själv, ändrat något innan det slutade funka? Vad har du testat? Har du kontrollerat alla kablar? Finns det något annat inkopplat?
Hur betedde den sig innan den slutade fungera? Kanske finns en länk till någon produktinformation så vi vet vad det är? Har du installerat den själv, ändrat något innan det slutade funka? Vad har du testat? Har du kontrollerat alla kablar? Finns det något annat inkopplat?
- ElectricMan
- Kontakt:
Tyvärr finns det inget schema till någon av DLS polisradiomodeller, än mindre servicemanualer. Inte ens DLS själva har något. Däremot finns det en användare på www.scanner.nu som heter (kallar sig) Jonsson och bor i Skara som är en jävel på att serva DLS. Prova att kontakta honom via PM och se om du kan få hjälp med vad det kan vara.
-
Rolf Zetterberg