Köpa cnc-kit
http://homeshopcnc.com/page5.html
Där har du fina motorer, tror att 370oz/in motorerna skulle sitta fint på din maskin, speciellt tillsammans med ett par gecko G201or drivna på 70V eller så...
Där har du fina motorer, tror att 370oz/in motorerna skulle sitta fint på din maskin, speciellt tillsammans med ett par gecko G201or drivna på 70V eller så...
I princip ja... eller inte ens i princip förresten, det är att smuggla
Det är därför det finns två vägar att gå när man kommer tillbaka från en resa, en grön (inget att förtulla) och en röd där man snällt berättar vad man köpt och för hur mycket
Men jag tror dom flesta tycker det känns okej att ta gröna vägen så länge det inte rör sig om större mängder eller olagliga prylar... Om du har vägarna över på semester eller så är det ju bara passa på, men det finns ju alltid en risk att dom gör stickprovskontroll och jag vet inte vad som händer då? Dryga böter eller att dom helt enkelt behåller och skrotar prylarna?
/PeterH
Men jag tror dom flesta tycker det känns okej att ta gröna vägen så länge det inte rör sig om större mängder eller olagliga prylar... Om du har vägarna över på semester eller så är det ju bara passa på, men det finns ju alltid en risk att dom gör stickprovskontroll och jag vet inte vad som händer då? Dryga böter eller att dom helt enkelt behåller och skrotar prylarna?
/PeterH
Jo dyrt att flyga
. Men ett av mina jobb betalar iaf, problemet är att jag bara åker till madison i 2 veckor, skulle nog gå att beställa till kompis där och sen bära hem, men med amerikanska säkerhetskontroller så lär väskan knappt komma fram och i bästafall 4 veckor senare, Tror att det blir rätt tungt sen så vill jag ha prylarna snart och inte om ett par månader. Räknade efter och som meduza sa blir det runt 4500kr för komplett från USA, Har mejlat dem om vad det skulle kosta med frakt.
sen tillkommer ett nätagg för 6-700 . Från motioncontroll går det på runt 4000 men är inkl nätagg, Blir mycket pengar hur jag än gör, och är det 6% extra tullavgift på elektronik så blir plånboken mycket tunn.
Hur mycket bättre är geckodrivepaketet än det från motioncontroll?
Sen måste jag även börja fundera på spindel,,, lutar just nu åt en kress 1050 eller 850, Var hittar man dessa billigast?
sen tillkommer ett nätagg för 6-700 . Från motioncontroll går det på runt 4000 men är inkl nätagg, Blir mycket pengar hur jag än gör, och är det 6% extra tullavgift på elektronik så blir plånboken mycket tunn.
Hur mycket bättre är geckodrivepaketet än det från motioncontroll?
Sen måste jag även börja fundera på spindel,,, lutar just nu åt en kress 1050 eller 850, Var hittar man dessa billigast?