Jag och en go vän var nere på Sweden Rock i helgen som var. En riktigt mysig festival måste jag säga med mycket bra musik och helt underbara människor. Inte ett enda bråk på hela festivalen. Förutom när jag skallade en argsint gran i ett förtvivlat försök att gena genom en skogsdunge.
 Jag och en go vän var nere på Sweden Rock i helgen som var. En riktigt mysig festival måste jag säga med mycket bra musik och helt underbara människor. Inte ett enda bråk på hela festivalen. Förutom när jag skallade en argsint gran i ett förtvivlat försök att gena genom en skogsdunge. Till min stora förskräckelse insåg jag på morgonen, dagen d, att vi hade glömt bandaren i Göteborg (jag var i Falkenberg då). Lösningen blev att modda en gammal (liten) bandare som min vän hade så vi i alla fall kunde lyssna på MP3or.
Ingreppet gjordes via tonhuvudet genom en 500K pot efter att mekaniken avlägsnats. Med facit i hand hade det nog varit bättre med en 1M men 500K var det högsta musik affären i Falkenberg hade.

Manöverbrytare installerad.

Monstret i sin fulla prakt. Självklart är det separat högtalar utgång om man skulle råka finna något skrot på vägen.

/Hampus

det var ju också ett sätt. haha
  det var ju också ett sätt. haha

kul pryl
  kul pryl 
 Drar då dryga 2A ungefär...
  Drar då dryga 2A ungefär...