Någon annan än du som är intresserad?

Jag tror inte att den här grejen är tillräckligt originell för att vara säljbar.
Har påbörjat ett större projekt nu. Jag skall bygga en styrbox som skall inhysa diverse funktioner för fräsen. Boxen skall invändigt och utvändigt vara "modulär", något man kan växa i framöver. På fronten skall man med vippbrytare manuellt styra diverse saker, samtidigt som man via datorn också skall kunna göra samma sak.
Först ut är ett 230VAC triac-kort med 4 kanaler. Kommer att användas för åtminstone spindel och dammsugare, och eventuellt för belysning inne i ljudämpningsboxen också.
4st 25A "hi-com" triacar styrda av MOC3023 eller MOC3043 opto triacdrivers. Vill jag ha fasvinkelstyrning på en kanal sätter jag in en MOC3023 och vill jag ha automatisk zero-cross detektering sätter jag in en MOC3043. Därav socklarna. Lite grindar för nödstopp. Med DIP switchen väljs vilka utgångar skall påverkas av nödstopp ingångarna (som är två).
Kortet är förstärkt på kopparsidan med 1,5mm2 koppartråd för att klara av strömmarna. Har också lackat kopparsidan för att tåla 230VAC lite bättre.
När fräsen gör grovjobbet går det att ta ut svängarna lite i plåtarbetet. Chassie och beröringsskydd:
Inte precis nåt gesällprov för en plåtsalgare, men det får duga. Å andra sidan är jag ingen plåtslagare heller. Det syntes väl på en tidigare bild att jag har programmerarhänder.