Hej, tänkte etsa att kort som jag jobbat på hela dagen, eftersom min framkallare var slut fick jag blanda ny, men när jag öppnade min burk med kaustiksoda låg det en massa metallbitar i den, skall det vara så?
Är nästan helt säker att jag använde den sist när jag blandade och var jag minns var det inga synliga metallbitar då...kan dessa ha bildats när den stått i skåpet eller har jag bara blivit glömsk?
Kan tilläga att den stod precis brevid min flaskor med väteperoxid och saltsyra.
Testade att lösa lite i vatten, metallbitarna verkar inte lösa sig.
Är Mr.Muscle's propplösare...om det nu skulle vara någon mirakeltillsats så borde väl ändå metallbitarna lösas upp, annars kan dom väl inte göra så mycket nytta..eller?
Verkar mystiskt, vad kan det vara för metall tro ? Och varför är det metall inblandat ? Kan det vara något för att stabilisera natriumhydroxiden eftersom den bryts ner av koldioxid ?
Den är rätt mjuk, väldigt lik aluminium, är rätt säker på att det inte är något som bildats i burken, man kan se skärmärken på bitarna. Så det måste vara mitt minne som svikt mig..
Ha ha, nästa fråga är , kan man ta upp en pdf på skärmen, skala den rätt, och bara tejpa fast sitt kort på skärmen?:-P
Det vita på skärmen borde lysa upp mera, och.....det svarta mindre?
Nån som känner att dom har för mycket tid över och vill testa?:-)