Startsida för teknik/elektronik nördar =)

Elektronik- och mekanikrelaterad mjukvara/litteratur. (T.ex schema-CAD, simulering, böcker, manualer mm. OS-problem hör inte hit!)
Användarvisningsbild
squiz3r
Kontakt:

Inlägg av squiz3r »

Sådär, vad tycker ni nu?? :)

http://www.crazycasemod.se/startsida.htm

Mvh..
Användarvisningsbild
JimmyAndersson
Kontakt:

Inlägg av JimmyAndersson »

Det ser bra ut. :)

Perfekt med en liten snabbmeny (lilla tabellen) där uppe och en lite större ruta med beskrivningar längre ner.
Användarvisningsbild
squiz3r
Kontakt:

Inlägg av squiz3r »

Tack! :)

Precis så jag tänkte!
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

squiz3r;

Får du bra betalt för klicken? :wink:
Användarvisningsbild
squiz3r
Kontakt:

Inlägg av squiz3r »

Andy: Nix, väldigt dåligt :( Ca. $0,03 per klick, också blir det något klick per vecka :wink:

Förhoppningsvis blir det bättre nu i höst..

Mvh.. Daniel Andersson
Användarvisningsbild
jesse

Inlägg av jesse »

Nu börjar den ju se bättre ut... :)

Men nu när du har en snygg länklista så borde "snabblänkar" ta mindre plats, särskilt i höjdled. Så även inledningen. Det är alltid irriterande för besökare att behöva rulla en bra bit för att få se innehållet.

Nu vet jag ju inte hur sidan såg ut förra gången jag var här och "kritiserade", men om de hade något mer än snabblänkarna då så missade jag det, just på grund av att man behöver rulla för att se om det finns mer. Det absolut mest iriiterade sidor jag vet (förutom jättesega script som gör att ALLT på sidan rör sig och blinkar) är t.ex. sökmotorer där man bara får upp reklam överst, sen får man rulla ner ett par skärmar innan man ser om man fått någor resultat eller inte.

Snabblänkarna kan stå i liten stil på en rad, eller gör en rullgardinsmeny...
Användarvisningsbild
squiz3r
Kontakt:

Inlägg av squiz3r »

"..eller gör en rullgardinsmeny"
Det vet jag inte om det är så bra, eftersom det ska vara just, snabblänkar, och då vill man kanske inte behöva pilla i rullgardiner eller liknande?

Annars kan jag hålla med om att det tar lite myckte plats, specielt "välkommst" texten, men den ska ju gärna stå så man ser den första gången så jag vet inte riktigt hur jag skulle göra annars :/

Och reklamen i sökmotorn är väll inte så farlig då den anpassar sig till det man söker efter, och riktit så stor plats tar den väll ändå inte?! :) Och någon liten inkomst behöver jag ju ha om jag ska ha råd att hålla igång hemsidan (webhotel är inte gratis tyvär :()..

Mvh
Skriv svar