trä-ätare
Btw peter555, den maskinen kan mer, kolla här: http://diymania.hv4all.com/movie%20clip ... 0Bronx.WMV
Det påminner mig om att det var ett mord i USA för länge sedan (innan DNA tekniken) där en sån maskin använts. De lyckades hitta en tand efteråt som kunde användas för identifiering.
Kommunen hade förut en större maskin som man kunde låna. Jag hade den en gång den klarade 3" pinnar så den var rätt OK. Tyvärr var det för mycket problem då folk slängde i allehanda skit så de har inte någon längre.
Kommunen hade förut en större maskin som man kunde låna. Jag hade den en gång den klarade 3" pinnar så den var rätt OK. Tyvärr var det för mycket problem då folk slängde i allehanda skit så de har inte någon längre.
Mordet du tänker på är nog mordet på Helle Crafts utfört av hennes man Richard Crafts.
www.drpower.com <-- du kan alltid köpa en sån här.
www.drpower.com <-- du kan alltid köpa en sån här.
Tekko skrev:Wappen, tja det enda jag betalat för är lagerhållarna, axeln, skivan och knivarna, för det fick larda 2st kulskruvar och 4st linjärlager.
Hmm 2st kulskruvar och 4st linjärlager??? Låter ganska dyrt.. Det är fortfarande pengar, så hur mycket har den kostat om du räknar om då i prylarna du bytt bort
Det börjar bli videodax här i tråden ser det ut som: pinnar dör en plågsam död, hör dem skrika.
ett försök till video av utblåset.
ett försök till video av utblåset.
- Anahka1975
detta bygget på minner om flishuggen vi hade på pappersbruket jag jobbade på för massa år sedan, en 3 Kv motor med direktstart på 1000Hk drev via en växellåda ett svänghjul på dryga 2m i diameter.
När stockarna ramlade ner i stupet så låt det nått i stil med "brrrrrrrup"
Stog man brevid motorn så hördes ingen tendens över huvud taget till att den sackade
Där skulle man kunnat gjort sig av med både det ena och det andra
När stockarna ramlade ner i stupet så låt det nått i stil med "brrrrrrrup"
Stog man brevid motorn så hördes ingen tendens över huvud taget till att den sackade

Där skulle man kunnat gjort sig av med både det ena och det andra