Labb Agg
Man kan också öppna länken i ett nytt fönster/tab eller om du kör med Firefox så surfar du in på sidan och högerklickar någonstan bredvid produkten och väljer "This Frame/Show Only This Frame" (på Svenska så heter det nog "Denna Ram/Visa Endast Denna Ram"?). Kopiera sedan adressen ifrån adressfältet.
Skit i de labbaggregatet.
"PS613" i länken nedanför köpte jag nyss.
Funkar finfint.
http://www.autemashop.com/category_aggregat_3.htm
Där har du begränsning av uströmmen på den ställbara spänningen som ställs steglöst i decimaler om tiondelar.
Sen har du två fasta utspänningar du kan använda samtidigt på 5V resp. 12V och ger 1A styck.
"PS613" i länken nedanför köpte jag nyss.
Funkar finfint.
http://www.autemashop.com/category_aggregat_3.htm
Där har du begränsning av uströmmen på den ställbara spänningen som ställs steglöst i decimaler om tiondelar.
Sen har du två fasta utspänningar du kan använda samtidigt på 5V resp. 12V och ger 1A styck.
Förstår dig till 100%.v-g skrev:spufuz:Säkert fint nätagg men efter denna tråd handlar då inte jag där. Skicka åtminstone inte pengar i förskott.
För att få länken till produkter tar jag bara properties på högerklick där står adressen.
Har själv haft problem med snubben på Autema.
Beställde massa grejor som han aldrig skickade, som tur ej förskottsbetalning för jag ringde tre gånger på tre veckor och påminnde om att skicka.
4e gången ringde jag och sa att han kan stryka min order och mig som kund.
Gav det en chans till nu härom veckan, mailade ett par dagar efter jag lagt ordern och påminnde om min order.
Fick svar att grejorna var på väg så den här gången är jag nöjd med servicen faktiskt!

- ElectricMan
- Kontakt:
- ElectricMan
- Kontakt:
- ElectricMan
- Kontakt: