"Smoothmachines"]Helt otroligt, handlar det här om prestige och självhävdelse??
Tydligen för dig, du har ju ingen diskussions metodik för fem öre!
>Försök använda lite mildare språk när du beskriver andras sätt i tråden,det du skrivit gränsar till flaming.
Men kära nån, leker du påve, vårda ditt eget språk innan du dissar andras! Snabba att döma andra tyder på viss påveskap.Jag har lagt fram ide 'er på maskinbord som du har dissat, sedan när är det flaming?
>Jag GNÄLLER inte, och HÅLLER inte PÅ och PLADDRAR om hur JÄKLA lätt saker är, det jag skriver är inte PÅSTÅENDEN utan grejor som jag har rfarenhet av och vet hur de funkar.
Jo visst är det gnäll, så länge som du bara häver ur dig påståenden utan att klargöra i sakfrågan varför du vet bättre än andra så är det inget annat än ett påstående. Så ta då bladet i från munnen och argumentera i sakfrågan om du är karl för din hatt då!
>Jag vet mkt väl vad en diabaskiva är, jag vet vad man har det till och >varför man inte har trädgårdsplattor istället, jag
tror ingenting för >"tro gör man i kyrkan" (citat Funkis).
Diabas är en mineral, det finns andra man har och kör på, jag har inte sagt ått om att han skulle köra på trädgårdplattor, det jag har sagt är att gjuta en liknande eller att köpa en klinker skiva.
>Man har det till mätyta, inte till maskinbord.
Har du trädgårdsplattor till mätyta! De va som fanken!
>Jag tänker inte argumentera med dig Funkis, inget konstruktivt eftersom
>du inte verkar förstå vad det är frågan om.
Nej det är klart att du inte tänker, du gör som alla som inte har nått argument kvar,slänger ut ett påstående sen backar hem för att starta en bort kollrings ordkrig om vem som sa vad och när för att vilseleda ifrån sakfrågan!
>Tiden du ligger sömnlös över någon annans projekt använder jag istället >aktivt till att stödja Spruft lyckas med sin idé, med både erfarenhetsutbyte,
kkamratligt bollande och materialspons.
Men jösses, du inte bara argumenterar i nattmössan du citerar i nattmössan jag sa **min fräs** inte sprufts!
Kom igen nu mjukismaskinen ska vi diskutera sakfrågan eller tänker du ortsätta och fjanta dig som du sa i det sista inlägget i ditt PM? Det är ganska märkligt faktiskt, du blir upjagad över en trivial skit sak som till och med Spruften diskuterar med nöjje!!
Så ,då frågar jag för fjärde gången dig och nu har du chansen att visa ditt bättre vetande:
:Sinnessjukt svårt att få en betongplatta så rak så det duger till fräsbord.
Varför skulle det vara så svårt!