Liten 3fas motor som lagt av...
Re: Liten 3fas motor som lagt av...
Verkar inte få något napp här på närliggande lämplig person/företag som kan hjälpa till......eller?
finns flera, en är aktiv här, men semestertider kanske
och man bör nog kontakta dom
kanske finns folk i närheten som kan hjälpa
extern regulator skulle jag vänta med, för regulatorn håller motorvarvtalet även vid belastning, väl värt
måste du använda maskinen , så kan du kanske köra den med full hastighet, utan elektroniken
kanske kan man skicka kortet för lagning
och man bör nog kontakta dom
kanske finns folk i närheten som kan hjälpa
extern regulator skulle jag vänta med, för regulatorn håller motorvarvtalet även vid belastning, väl värt
måste du använda maskinen , så kan du kanske köra den med full hastighet, utan elektroniken
kanske kan man skicka kortet för lagning
Nej jag behöver inte använda den. Jag har en Hegner figursåg också om det skulle behövas figursågas...Jag är maskin-nörd.
Det är egentligen inte bråttom. Ska nog åka runt en del på semester i södra och mellersta Sverige så jag kan lämna till lämplig person/företag. Men det är ju viktigt att "rätt" person/firma får jobbet.
Det är egentligen inte bråttom. Ska nog åka runt en del på semester i södra och mellersta Sverige så jag kan lämna till lämplig person/företag. Men det är ju viktigt att "rätt" person/firma får jobbet.
Jag gissar att du menar att den interna regulatorn är bättre på att ge bra kraft även vid lägre varv än vad en extern regulator kan. Gissar jag rätt?