Laga cinderella classic förbränningstoalett

Elektronikrelaterade (på komponentnivå) frågor och funderingar.
Användarvisningsbild
FormerMazda
Inlägg: 6720
Blev medlem: 27 februari 2006, 14:59:36
Ort: Asby (Östergötland)

Re: Laga cinderella classic förbränningstoalett

Inlägg av FormerMazda »

Jag tänker att till en toalett, ska det ens vara vackert? :D
Men det där ser ju fint ut! Funkar det?
robertr81
Inlägg: 1167
Blev medlem: 19 januari 2005, 04:45:11

Re: Laga cinderella classic förbränningstoalett

Inlägg av robertr81 »

Blev till att totalrenovera. Katalysatorn var skrot, bytte värmeslinga och isolering med. Riktigt bökigt att få dit isoleringen. Kanske bilder och tråd kan hjälpa någon annan i framtiden.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Skriv svar