Men det där ser ju fint ut! Funkar det?
Laga cinderella classic förbränningstoalett
- FormerMazda
- Inlägg: 6720
- Blev medlem: 27 februari 2006, 14:59:36
- Ort: Asby (Östergötland)
Re: Laga cinderella classic förbränningstoalett
Jag tänker att till en toalett, ska det ens vara vackert?
Men det där ser ju fint ut! Funkar det?
Men det där ser ju fint ut! Funkar det?
Re: Laga cinderella classic förbränningstoalett
Blev till att totalrenovera. Katalysatorn var skrot, bytte värmeslinga och isolering med. Riktigt bökigt att få dit isoleringen. Kanske bilder och tråd kan hjälpa någon annan i framtiden.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
