Blinkersproblem i bil
Blinkersproblem i bil
Tjabba.
Jag har en bil (MCC Smart) som har ett lustigt beteende. När det blir 5 grader och kallare + lite fuktigt (som det är i Göteborg på vintern) så blinkar det oregelbundet, ibland normalt, ibland som det saknas/är en trasig lampa. Fast jag har inga trasiga lampor.
När värmen i kupén kommit upp en bit, upphör fenomenet.
Nån som kan lista ut vad det är?
Jag har en bil (MCC Smart) som har ett lustigt beteende. När det blir 5 grader och kallare + lite fuktigt (som det är i Göteborg på vintern) så blinkar det oregelbundet, ibland normalt, ibland som det saknas/är en trasig lampa. Fast jag har inga trasiga lampor.
När värmen i kupén kommit upp en bit, upphör fenomenet.
Nån som kan lista ut vad det är?
- 13th.Marine
- EF Sponsor
- 13th.Marine
- EF Sponsor
- JimmyAndersson
- Kontakt:
Det var en gång en åsna och en "Smart" som möttes på en stor öde parkeringen. Smarte:n hälsade och sade hej häst. Åsnan hälsade tillbaka och sade hej Smart, varvid Smart:en började storgråta. Åsnan kände sig lite besvärad och frågade om något var fel. Smart: "Om jag kallar dig häst kan väl du åtminstone kalla mig bil"
Kallt väder och fukt gör att vattnet kondenseras, det blir blött. Det kan ställa till det för elektronik/elektromekanik. Om det blir ännu kallare försvinner antagligen problemet på samma sätt som det försvinner om det blir varmare.

Kallt väder och fukt gör att vattnet kondenseras, det blir blött. Det kan ställa till det för elektronik/elektromekanik. Om det blir ännu kallare försvinner antagligen problemet på samma sätt som det försvinner om det blir varmare.