liten förstärkare
-
- prototypen
från åland:
Om du skickar en adress som pm till mig så får du några TDA 2030 som bara ligger och skräpar, Kopplingsschema finns hos ELFA.se
Elektronik lär man bäst om man misslyckas lite då och då och får en del aha blev det så-upplevelser och utan bygge inget misslyckande.
Prototypen, bara 35 år med elektronik så det ryker och brinner fortfarande här och var.
Om du skickar en adress som pm till mig så får du några TDA 2030 som bara ligger och skräpar, Kopplingsschema finns hos ELFA.se
Elektronik lär man bäst om man misslyckas lite då och då och får en del aha blev det så-upplevelser och utan bygge inget misslyckande.
Prototypen, bara 35 år med elektronik så det ryker och brinner fortfarande här och var.
Det är mycket svårare att konstruera en förstärkare med transistorer än opförstärkare. Vill man lära sig elektronik tror jag op är en bra start. Annars som många andra har sagt: läs Elektronik För Alla, finns på biblioteken. Annars om du läst mycket matte, finns det massor av lämplig student litteratur.
-
-
http://hififorum.knaak.dk/Lovan/pushpull.gif
Nånting åt det hållet. Då blir transistorerna som en strömförstärkare.
Nånting åt det hållet. Då blir transistorerna som en strömförstärkare.
- prototypen