Den där filen har en del fel = rita i nåt annat vettigt program SketchUp = FuckUp
Du ska inte behöva hålla med att reparera som du gjort tydligen som ej heller fungerat.
Jo.
Problemet heter Sketchup, bara att hålla med.
Det som ger det här resultatet är att jag har återanvänt den nedre delen av bygget.
Den ovala delen vart fel i första försöket, tog bort den och ritade om.
Gick åt skogen av någon anledning.
Sen när jag ritade om hela grejen med rätt oval funkade det fint.
Har Fusion 360 men tycker att tröskeln är hög om man bara håller på med sådana här enkla grejor.
Alla dessa rit projekt program är väl svåra i sin grund. Det beror ju på att man göra så mycket i dem. Jag sitter själv i valet och kvalet. Kanske inkscape är en go mellanväg.
Tror att det är klokt att köra en tiominuters youtube inför varje ny typ av projekt.
Kanske läge att slänga ett öga på Designspark Mechanical då.
Betydligt enklare att komma underfund med än Fusion 360, och även om det inte är lika kraftfullt så räcker det ända ganska långt.
Jag använder Fusion 360, men eftersom det blir sällan så glömmer man lätt bort , åtminstone i min ålder. För att underlätta så har jag alltid Fusion 360 Tutorial for Absolute Beginners öppnad i tuben. För att slippa leta och spola efter vad jag vill påmminas om så använder jag mig av ett litet hemsnickrat program. Jag kommer att dela med mig av detta inom EF om ett löfte att inte förmedla passordet vidare.