Mer bilder om du vill tillfredställa ADiS

Det ska kunna kopplas till labbplattan, precis som displayen. Hade det kopplat på det sättet innan, men när jag byter bord passar jag på att göra om detta samtidigt.
 Det ska kunna kopplas till labbplattan, precis som displayen. Hade det kopplat på det sättet innan, men när jag byter bord passar jag på att göra om detta samtidigt. Har knappt en minuts promenad från datorstolen till restauranger, pubar, affärer mm.  Så man måste inte bo ute på landet för att ha möjlighet att fixa en bra arbetsplats.  Visserligen har vi en stor lägenhet. Stora ytor är ju helt klart en fördel.
 Har knappt en minuts promenad från datorstolen till restauranger, pubar, affärer mm.  Så man måste inte bo ute på landet för att ha möjlighet att fixa en bra arbetsplats.  Visserligen har vi en stor lägenhet. Stora ytor är ju helt klart en fördel. 
  Jag ska ändå bygga ett digitalt nätagg och knapparna finns ju redan där. Det enda som behövs är en liten omkopplare så man kan välja om knapparna ska vara till nätagget eller gå till uttagen på panelen. Sedan är det ju fullt möjligt att göra så att man kan öka spänningen genom att t.ex trycka + 2 som då höjjer spänningen med 2 volt.
  Jag ska ändå bygga ett digitalt nätagg och knapparna finns ju redan där. Det enda som behövs är en liten omkopplare så man kan välja om knapparna ska vara till nätagget eller gå till uttagen på panelen. Sedan är det ju fullt möjligt att göra så att man kan öka spänningen genom att t.ex trycka + 2 som då höjjer spänningen med 2 volt.