Nej jag har ingen timer. Bilden är direktlänkad till en blocket-annons, och således är den ju borta nu. Jag kan leta reda på en ny bild och ladda upp den.
Glasfiberborste är bra för den funkar som ett superfint sandpapper. Mycket smidigt att kunna slipa till en mycket liten yta precis där man vill.
Glasfiberborste är ett bra verktyg.
Men, en varning om dammet som bildas.
Ta inte på det, skrapa inte bort det från bordet med handens sida och andas inte in det heller.
De små glasfiberresterna sätter sig direkt i huden och det sticker och kliar.
Troligtvis är det onyttigt att få ner i lungorna.
Håll dig över en papperskorg eller liknande när du borstar.
Då kan jag passa på att tipsa om ytterligare en borste. En stor bred pensel. Helt perfekt att borsta av bord med. En dag när jag borstade av labbänken med handen och det stack till överallt fick jag nog. Köpte ett par klisterpenslar billigt på byggmax
En till garaget och en till hobbyrummet. Hur bra som helst!
Borsta ihop till en hög nära bordskanten och sen hålla papperskorgen under och borsta ner i den.
Haha. Jo jag använder diverse grejer att skrapa med jag med. En linjal funkar bra. Men de små fina nästan osynliga sakerna som fastnar i händerna följer inte med ändå. Eller jo, de fastnar ju i händerna, men där vill jag inte ha dem.
Plötsligt fick jag en helt annan ide; det finns speciella nåldynor med sand som slipar knappnålarna. Skulle man kunna ha en sandbädd med "bra" sand och vibrator? Man doppar rörbenen eller andra ben i sanden och oxiden rasslar loss.