Servicemanual till Eaton (Fiskars) PowerWare 5115?
Servicemanual till Eaton (Fiskars) PowerWare 5115?
Någon som har? Det är en UPS och den är stendöd. Även med andra batterier så händer det inget då man trycker på strömknappen. dock har den matning internt. Dvs logikkortet har spänning
Re: Servicemanual till Eaton (Fiskars) PowerWare 5115?
Jag har en sådan där. Dock ingen manual. Minns att den behöver nätspänning för att starta. Annars sade det bara klick i något relä i den.
Jo, den har som sagt nätspänning, men eftersom en ny kostar i storleksordningen 100-150€ så tänker jag inte ödsla så mycket tid utan schema.
edit: Har även ett 9125-2000, samma sak där. Är det rent generellt så att de inte startar alls om batteriet är dött?
edit: Har även ett 9125-2000, samma sak där. Är det rent generellt så att de inte startar alls om batteriet är dött?
Jag har två stycken PowerWare 5115 stående i källarn.... en fungerade när jag slutade använda den och den andra är okänd status på..
kan skicka delar från dom om du pröjsar frakten..
Skicka mig ett PM isf
kan skicka delar från dom om du pröjsar frakten..
Skicka mig ett PM isf
OK. Tacksamt, men de är ju tunga klumpar (även utan batterier) och frakt från dalarna kostar ju, men jag tackar för erbjudandet och håller det bakom örat.
Himla synd att de inte har servicemanualer på dem
Himla synd att de inte har servicemanualer på dem

Jag tror jag har nån IBM 2145 liggandes i gömmorna du kan få.
Behöver nya batterier men ska väl vara okej annars.
Men det kanske är lite för stort?
Behöver nya batterier men ska väl vara okej annars.
Men det kanske är lite för stort?
Fick igång båda med andra batterier, så jag har beställt nya. Som bonus hade de likadana celler.