Börjar en ny, eftersom det här är saker man inte ska köpa.
Ex:
Kronlampa köpt på ebay av luozheng2012
Mätte på en av lysdioderna, och den drog 20mA => 22mW totalt...
Lithiumladdare köpt på ebay av bestpricehere
Här var det väl jag som klantade mig lite, borde ha insett att den inte når ner brunnen i standard svenskt uttag, men den var specad till EU...
Senaste misslyckade köpet
Senaste misslyckade köpet
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
- HUGGBÄVERN
- Tidigare soundbrigade
- Kontakt:
Re: Senaste misslyckade köpet
Jag kunde ju kollat men nu gjorde jag inte det ... Köpte det här tangentbordet påKjell och ska lämna tillbaka. Ingen shift-tangent till vänster och E-tangenten har fastnat i nertryckt lägen.
http://www.kjell.com/minitangentbord-svart-p98812
http://www.kjell.com/minitangentbord-svart-p98812
- Lennart Aspenryd
- Tidigare Lasp
Haha var nyss ut till Kjell & Co eftersom jag inte fick tangentbordet att fungera.
Ett litet trådlöst som bara går på senare Windows, Tji för Pi blev det!
Så man skall läsa på ordentligt först
Plexgear Mediatrack Point
Trådlöst, touchpad
Art nr: 98788 | Modell nr: Mediatrack Point Blää.
Ett litet trådlöst som bara går på senare Windows, Tji för Pi blev det!
Så man skall läsa på ordentligt först
Plexgear Mediatrack Point
Trådlöst, touchpad
Art nr: 98788 | Modell nr: Mediatrack Point Blää.
Det borde vara olagligt att tillverka tangentbord utan dubbla shifttangenter!soundbrigade skrev:...Ingen shift-tangent till vänster...

Senaste misslyckade köpet är inte elektronikrelaterat (kan inte minnas sist jag gjorde ett misslyckat elektronikinköp), utan var ett paket grisöron till jycken. Viss brukar grisöron inte lukta mumma, men de brukar inte heller lukta död och förruttnelse som de här gjorde. Hunden ratade dom iaf.
tja visa hunden en präktigt och 'mogen' efterbörd efter en kalvning med fluglarver och hela kitet eller ett moget kadaver - så skall du nog se att hunden gärna vill rulla sig i det och sedan springa till husse 
hunds näsa och människas näsa och till dessa kopplade preferenser var helt klart olika i det här fallet...

hunds näsa och människas näsa och till dessa kopplade preferenser var helt klart olika i det här fallet...
Senast redigerad av xxargs 11 november 2014, 14:00:26, redigerad totalt 2 gånger.