Usch, jag blir altså gråhårig....
Jag har hela kretsen, alla datablad, men jag fattar inte hur de hänger ihop? En massa teknisktmombojumbo
Om vi tar det ifrån början.
Jag har ett drivarkort (två laminat i sandwitch format), det ena kortet står för intelligens (CPU,digitala ingångar osv).
Det andra är ett rent drivarkort, detta kort har enbart komponenter som behövs för 'drivern'.
De bägge korten är staplade ovanpå vartandra och ihopkopplade med stift (tre stycken, Vin,Gnd och PWM ifrån CPU'n)
Problemet för min del är chippet
http://www.premier-electric.com/files/s ... hv9910.pdf

Hur tusan ställer jag Imax till mina dioder, eller ställer jag detta i min mosfet? o induktorn hur räknar jag ut detta? Frekvenser, switchningshastigheter...
Vissa mosfets går inte att ställa, men vart hittar jag då dess frekvens? Allt bygger på att man har alla värden, vilket jag inte har. Ska man räkna ut t.ex induktorn så blir det L= ((Vin-Vleds)*ton)/(0,3*Iled) och ton (vad det nu kan tänkas vara) får man genom div värden ifrån mosfeten.
Finns det någon vänlig själ där ute som skulle kunna hjälpa mig räkna ut alla värdena? Jag lämnar såklart en donation till denna vänliga person