Hamnade den i skrubben efter några problemfylllda vändor eller har den gått i flera år och sköter all dammsugning?
Dyra batteribyten/resevdelar?
Vad säger ni som provat, ris eller ros?
Då gissar jag att du pratar om en neato xv-15. Då det är den enda jag sett med laser scanner. (Har precis själv börjat kika på robotsugare). Vad jag läst om neaton är att den suger bra, men låter därefter. En kommentar jag såg undrade om den gick på dieselFormerMazda skrev:Är i köptagen på en från england tror jag det är, minns inte namnet, men den ska ha lite mer intelligens och laserscanners med mera. Den har fått bra kritik.
Kan modifierat sägas om sex också.Om du ska stirra på den kan du ju lika gärna dammsuga själv
Här fanns en lite kul jämförelsefilm att kika på:Du får på morgonen på arbete som vanlig. Ställer roboten på sin vanliga "Städa hela huset" inställning. Medan du är på jobb blir din 100% rumsrena katt/hund akut lös i magen och bräcker ett lass mitt på golvet tamburen. Din robot kör igenom skiten, som fastnar under den och på hjulen och fortsätter städa i flera timmar. Du kommer hem från jobbet och..... Jepp its everywhere!!
Typisk sådan där designer.. tänkte inte på deeeet.eeedis skrev:Din robot kör igenom skiten, som fastnar under den och på hjulen och fortsätter städa i flera timmar. Du kommer hem från jobbet och..... Jepp its everywhere!!