Såhär ser min verkstad/mekarhörna ut

Planering och tankar kring eventuella framtida projekt.
proceed

Såhär ser min verkstad/mekarhörna ut

Inlägg av proceed »

Jag håller på att bygga en verkstad i min garderob. Ett ställa där jag kan sitta och meka med min teknik/hobby!
Så att jag slipper dra ut/in allting på köksbordet som jag alltid gjort!

Har fixat till bordet och kompressorn har jag fått in bredvid bordet (måste ha en kompressor) som jag fick såga itu lite för att kompressorn skulle få plats!

Har dragit ström så att jag kan koppla in allt som behöver el.

Ska snart börja montera upp verktyg, och tanken är att dom ska sitta så att jag kan nå dom "fast jag blundar" d v s allting ska ha sin plats!!

Och jag ska sätta upp hyllor/sladdhållare/lådor för komponenter, och alla tekniksaker ska ha sin plats.

Men jag behöver Inspiration av er som har en teknik/mekar hörna!

Skulle vara väldigt kul och se hur det ser ut hos er! Och framför allt, du som har ont om plats, hur har du löst det!! För jag bygger min i en klädkammare :D Så smarta lösningar på platsbrist är välkommet, men även alla andras!!

Hoppas med denna tråden att få Inspiration till smarta lösningar!

Jag har rätt klart för mig hur jag ska ha det. Men så slog det mig att det är aldrig fel att se hur andra har det.

Jag vet om att det finns flera som har fixat en egen "mekarhörna" ett ställe där man sitter o lödar o skapar sin grej! Och det skulle vara väldigt intressant att se!

Jag lägger upp en bild på min, som är långt ifrån klar. Känns som att jag bara flyttar runt saker ibland för att komma till :)
Bild

(Sen kommer jag att lägga upp en bild till när allt är klart)

Så, hur ser din ut!
Senast redigerad av JimmyAndersson 12 juni 2012, 15:14:55, redigerad totalt 2 gånger.
Anledning: Ändrade rubriken eftersom det redan finns en tråd med samma tanke.
X-IL
EF Sponsor

Re: Hur ser din verkstad/mekarhörna ut (fotosvar)

Inlägg av X-IL »

Skriv svar