Hej, är ute efter en Storebro Combi-mill CNC. Den modellen med Y-rörelse i bommen och X450, Y360, Z530 i slag.
Någon som vet om någon maskin som skall avyttras?
Mvh Martin
Storebro Combi-mill CNC
-
Re: Storebro Combi-mill CNC
Du är långt ifrån ensam på det här forumet att söka efter just en sån modell. Se bl.a. tråden "för snål eller inte ..." längre ner på sidan
Kan säkert finnas en hel del som känner till maskiner, men det är nog många som inte delar med sig om informationen så länge dom själva är spekulanter. Men du kan ju alltid hoppas jag har fel
Kan säkert finnas en hel del som känner till maskiner, men det är nog många som inte delar med sig om informationen så länge dom själva är spekulanter. Men du kan ju alltid hoppas jag har fel

-
Ok, damn...
Verkar inte vara så lätta att få tag på, har sett en del av den äldre modellen med Y-rörelse i bordet dock. Kanske får nöja sig med en sådan annars. Men väntar ett tag och hoppas på nån vänlig själ som delger sina hemligheter...
Jag är såklart villig att betala skäliga pengar för rätt maskin.
//Martin
Verkar inte vara så lätta att få tag på, har sett en del av den äldre modellen med Y-rörelse i bordet dock. Kanske får nöja sig med en sådan annars. Men väntar ett tag och hoppas på nån vänlig själ som delger sina hemligheter...

Jag är såklart villig att betala skäliga pengar för rätt maskin.
//Martin
- DW
- Kontakt:
En sådan häringa då?
priset gick faktisk upp lite nyss
priset gick faktisk upp lite nyss

Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
-
Är detta din, är den till salu?
maila mig gärna lite info på martin.carlgren@akersolutions.com eller ring på 0706-500 446.
Mvh Martin
maila mig gärna lite info på martin.carlgren@akersolutions.com eller ring på 0706-500 446.
Mvh Martin
Industritorget har ett par Storebro men du får räkna med kanske 40 papp för en.