Är det någon som har något bra tips på var man kan hitta kullager till min NSK kulskruv? På lagret står det 7001AC HRB. Frågade på en butik i Täby och jag blev lite överraskad, 2700 kronor styck skulle de kosta, tänkte först byta till alla 3 skruvar, men 6 st lager i den prisklassen funkar nog inte för min ekonomi just nu.
Mvh Andreas
Kullager till kulskruv
Re: Kullager till kulskruv
Men de håller inte alls så länge eller? var hittar jag en återförsäljare till det?
Förmodligen inte, därav priset. Vad ville du ha för återförsäljare? VXB som jag länkade till har jag handlat av flera gånger.
Om du söker på deras sida (7001) så hittar du att dom även har lager i samma storlek med lite bättre kvalitet.
EDIT: Nu när jag tänker efter så har jag nog bara handlat av dom via deras ebay sida. Jag tror inte man kan se fraktpriser på VXB.com
Om du söker på deras sida (7001) så hittar du att dom även har lager i samma storlek med lite bättre kvalitet.
EDIT: Nu när jag tänker efter så har jag nog bara handlat av dom via deras ebay sida. Jag tror inte man kan se fraktpriser på VXB.com
Ok, tack så mycket för det tipset, ska ta och kolla in vad dom har för något.