Mitt förslag är att du köper om inte allt, så 90% av det där från Swech istället,
http://www.swechtrading.se
Mycket trevlig att ha att göra med, forummedlem och sponsor och priser på en helt annan nivå än ELFA Distrilec.
I övrigt verkar väl listan ganska komplett, borr och sånt antar jag att du har om du håller på med miniatyrer. Om du ska driva med 9V-batteri kanske du vill kunna stänga av också, så några strömbrytare kan väl vara lämpligt.
Jag tycker även du ska fundera lite på hur många lysdioder du skall använda till varje batteri, det avgör nämligen vad du behöver för motstånd och hur många, men köp ett motståndssortiment hos Swech, Kjell & Co eller Clas Ohlson så har du nog så att du klarar det mesta.
Det är absolut inget fel på grejerna från Elfa, men om du köper från Swech, eBay, electrokit eller nån annanstans så kommer du att klara dig med mindre än hälften av pengarna skulle jag tro.
Angående lödstation vet jag inte om det är nödvändigt för att löda ihop lite motstånd, kabel och LEDs, till detta duger nog en enkel penna med hyfsad effekt gott. Så om du vet med dig att du inte kommer att fastna i elektroniken och börja bygga mer elektronik på mönsterkort, avlöda skrotkort osv så
behöver du inte köpa en dyr lödstation utan kan klara dig med en penna för nån hundring.
Och du förresten, välkommen till forumet!
EDIT: Även Klas-Kenny var morgonpigg och hann emellan.