Någon som använt elfas nya app?
http://itunes.apple.com/se/app/elfa-ele ... 49470?mt=8
Ska testa den imorrn, men nu är det läggdags.
Elfa app
- jonnorberg
Re: Elfa app
Ahh, så det är där de har spenderat tiden de borde använt för att få huvudwebben att funka. 
-
rikkitikkitavi
om möjligt ännu mera oanvändbar än hemsidan. du kan söka, men du får allting på en lång rad.
och sedan finns inte trädstrukturen kvar från hemsidan, går du in på en komponent så hamnar du tillbaka i roten direkt där du trycker "retur"
och sedan finns inte trädstrukturen kvar från hemsidan, går du in på en komponent så hamnar du tillbaka i roten direkt där du trycker "retur"
Ja faktiskt riktigt dålig app! Det man vill ha är ju så man kan söka mer specifikt på komponenters egenskaper detta fins inte häller!
Det finns kanske en app till Android också?
(ajfånen är väl för kall för sitt eget bästa..
)
(ajfånen är väl för kall för sitt eget bästa..
-
rikkitikkitavi
jag syftar på androidappen. ajfan har jag inte använt. jag antar de är i stort sett identiska dock.
enda som är bra med appen är att eftersom hemsidan inte fungerar så bra i webbaserade browsers så...
tacka vet jag katalogen.
enda som är bra med appen är att eftersom hemsidan inte fungerar så bra i webbaserade browsers så...
tacka vet jag katalogen.
Tycker elfa appen är tillräckligt bra för att man inte ska orka surfa in på hemsidan i mobilen, kanske säger mer om hemsidan än om appen iofs.
Däremot kan jag varmt rekommendera digikeys app, där har de till och med överträffat hemsidan. Grymt smidigt att man kan öppna datablad och få frågan om man vill spara dem när man går tillbaka.
Dessa testade på en Android. Skriver för övrigt detta på sambons iPad, kommer inte överens med digitizern och det är rätt så talande att den föreslår datanörd när man försöker skriva datablad.
Däremot kan jag varmt rekommendera digikeys app, där har de till och med överträffat hemsidan. Grymt smidigt att man kan öppna datablad och få frågan om man vill spara dem när man går tillbaka.
Dessa testade på en Android. Skriver för övrigt detta på sambons iPad, kommer inte överens med digitizern och det är rätt så talande att den föreslår datanörd när man försöker skriva datablad.