Lasp, mjo kanske en analog joystick. Har en från en Xbox gamepad liggande.
Förstärkt högtalare skulle nog kunna gå att få till. Har både högtalare och förstärkare liggande.
Har även en liten skruvplint över till några jag inhandlade för att hotta upp ett arduino shield med.
Uttag är ingen dum ide alls. Har tänkt att montera in ett RCA jack och ett 3.5mm stereo jack. Kan eventuellt bli något mer.
Ska finnas ett DC jack för matning av modulen.
Funderar eventuellt på att stoppa i ett slaktat USB ljudkort jag har liggande som blev donerat av en kompis som fick med det till sin Behringer DJ mixer han köpte, och av nån anledning så fick jag det, bara att tacka och ta emot!

Nu är ju inte Behringer någon dunderkvalitet, men klart bättre än dessa små fjolliga USB ljudkort för 50kr på ebay... XD
Anyways, det ljudkortet ska då användas för att skicka signaler från en dator och skicka signaler TILL en dator för analys med lämpligt program.
Ett signalgenerator kit från velleman ska tryckas in också. Lätt moddat med lite bättre kontroller än pin headers och byglar.
Jag kommer använda en del färdigt dels för att det känns onödigt att uppfinna hjulet på nytt och för att spara fysisk plats i modulen.