Var köpa Mach3?
Var köpa Mach3?
Har börjat få ihop mitt bygge så pass att det är dax för testkörning. Har hittils kört demoversion av Mach3 och ska nu köpa en skarp version. Varifrån köper man enklast/billigast?
Kollar man på mach3's egen sida blir det 175$, vilket tillsysnes är billigaste jag hittat. Åker man på moms å tull även på detta tro? Köper man av JB CNC vet man ju att det funkar, men runt hundringen dyrare...
Kollar man på mach3's egen sida blir det 175$, vilket tillsysnes är billigaste jag hittat. Åker man på moms å tull även på detta tro? Köper man av JB CNC vet man ju att det funkar, men runt hundringen dyrare...
Re: Var köpa Mach3?
Hade för mig att det var Tecno här i forumet som var svensk återförsäljare
(minns kanske fel)

http://kelinginc.com/CNCController.html
149$ licensen kommer i maillådan så laddar man ner programmet ingen automatisk tull eller moms när jag köpte det.
Jag ställde frågan om moms till tecno när jag skulle handla men det ville han inte svara på så jag köpte mach3 och sheetcam via deras hemsidor.
149$ licensen kommer i maillådan så laddar man ner programmet ingen automatisk tull eller moms när jag köpte det.
Jag ställde frågan om moms till tecno när jag skulle handla men det ville han inte svara på så jag köpte mach3 och sheetcam via deras hemsidor.
Undrar varför det står både 175$ och 149$ för Mach3 på deras sida
Vad gäller tro?

När man på kelinginc lägger till Mach3 i varukorgen så hamnar man hos paypal tillsammans med 149$. Så jag antar att det inte tillkommer något annat. Hade det bara skilt en hundring eller så hade jag gärna gynnat våra svenska leverantörer, men nu blev det ju lite mer än så. Många bäckar små... Tack för tipset!
- Klas-Kenny
Tecno gäller priserna på Dolphin CAM fortfarande?
Eller vet du nån annan 3D som är bättre?
Eller vet du nån annan 3D som är bättre?
- tecno
- Ort: Sparreholm, Södermanland N 59° 4.134', E 16° 49.743'
- Kontakt:
Partmaster kommer snart i en ny version, kan inte sia om priserna innan den har släppts. Hur 3D hanteringen kommer att bli vet jag inget om i skrivande stund men att den ska kunna importera nåt 3D format för beredning i CAM är på G har jag förstått. Kommer att få en beta release de närmaste dagarna så snart bör jag kunna berätta mera.
Spännande. 
Om man jämför Mach3 med EMC2. Vad är det som EMC2 inte klarar? Kikat lite på Mach3 men känns rätt så rörigt i jämförelse.

Om man jämför Mach3 med EMC2. Vad är det som EMC2 inte klarar? Kikat lite på Mach3 men känns rätt så rörigt i jämförelse.
Supporten är enormt mycket bättre för mach3. Vet man vad man sysslar med så funkar säkert EMC också.