ETA:s elektronikauktion 2011
- anders_bzn
- Kontakt:
ETA:s elektronikauktion 2011
Någon som vet datumet för årets auktion?
Har inte sett något akutionsdatum på auktion.eta.chalmers.se ännu. Någon som vet något?
Har inte sett något akutionsdatum på auktion.eta.chalmers.se ännu. Någon som vet något?
Re: ETA:s elektronikauktion 2011
Ach nein. Nu trodde jag att ett datum spikats. Jag håller tummarna för att det blir i år också (och att jag kan åka). hmm.. fast jag har ju iofs sagt till mig själv att det är _fullt_ hemma.
- anders_bzn
- Kontakt:
Jag började undra, så jag tänkte att någon kanske visste...
Det var inte meningen att luras, jag börjar bara bli lite otålig!
Det var inte meningen att luras, jag börjar bara bli lite otålig!
Ingen faraanders_bzn skrev:Det var inte meningen att luras, jag börjar bara bli lite otålig!

- anders_bzn
- Kontakt:
Bra, nu har vi ett datum att kryssa i kalendern. Om det inte skulle stämma så får det ordna sig ändå!
"Slutet av november" om man ska gå på tidigare evenemang.
-Det här är en fin atombomb, den har en vacker metallcylinder och en liten söt timer. Får jag ett bud på den 100 kr?, 10 kr? 1 kr då!?
-Det här är en fin atombomb, den har en vacker metallcylinder och en liten söt timer. Får jag ett bud på den 100 kr?, 10 kr? 1 kr då!?

Lilla skilsmässolådan - fixas enkelt av den händigeblueint skrev:-Det här är en fin atombomb, den har en vacker metallcylinder och en liten söt timer. Får jag ett bud på den 100 kr?, 10 kr? 1 kr då!?

- anders_bzn
- Kontakt:
En annan klassiker: Ja du vann den här fina prylen, då bundlar vi den med en ohemult stor och grotesk rostig sak...
Trevligt. Vi ses där!
Trevligt. Vi ses där!
Min favorit: "Den här bjuder jag själv 20 spänn för *TUT* såld till mig för 20 kr!"
- PHermansson
- EF Sponsor
- Kontakt:
Ja det är nästan värt att åka dit enbart för nöjet. När någon gav utroparn en dricka att släcka törsten med sålde han den av bara farten... 

Yes, blir nog ett tradiotionsenligt besök på Auktionen även i år. Har bara missat två stycken sen kanske 10 år tillbaks.
Har nog inte köpt annat än Mackor, korv, kaffe och bullar där de senaste åren
//Robert
Har nog inte köpt annat än Mackor, korv, kaffe och bullar där de senaste åren

//Robert
- anders_bzn
- Kontakt:
känns inte som om den är komplett ännu, listan har legat uppe några dagar men det finns inga bilder.