Spunky bygger Posy-A4
Spunky bygger Posy-A4
Maskinen såld.
Senast redigerad av spunky 30 januari 2012, 00:02:32, redigerad totalt 3 gånger.
Re: Spunky bygger Posy-A4
Snyggt, ska såklart följa tråden/bygget.
Jag fixar såklart nya delar om nått går sönder, bara att höra av sig.
Hehe Spunky, nu vill jag veta vart på Bombardier du jobbar?
Snyggt jobb med montage och målning mm.
EDIT: Jag är alltså inte intresserad av att hitta distanserna, utan bara nyfiken då jag själv konsultar där.
Snyggt jobb med montage och målning mm.
EDIT: Jag är alltså inte intresserad av att hitta distanserna, utan bara nyfiken då jag själv konsultar där.
Tackar! schysst. Man vet aldrig när man behöver nåt.POS skrev:Snyggt, ska såklart följa tråden/bygget.
Tackar! Det är inte jag som jobbar där. En vän till mig jobbar hos er, och när jag berätta om mitt lilla cnc-projekt så sa han att sånna distanser brukar han se kasseras när de byts ut eller liknande. "Ens skrot är en annan mans guld" eller vad säger man..X-IL skrev:EDIT: Jag är alltså inte intresserad av att hitta distanserna, utan bara nyfiken då jag själv konsultar där.
Måste tyvärr sälja posy-a4:an pga tidsbrist, perfekt för dig som vill ha en posy a4 men vill slippa sätta ihop den 
Jag säljer alltså allt med styrkort, stegmotorer och nätaggregat och printer-kabel. Skicka ett PM här eller mail till pers_adress@hotmail.com

Jag säljer alltså allt med styrkort, stegmotorer och nätaggregat och printer-kabel. Skicka ett PM här eller mail till pers_adress@hotmail.com