Prova gratis första numret av Ny Teknik Historia.
http://www.mypaper.se/show/nyteknik/sho ... 9619766526
Kjelle
Ny Teknik Historia (ny tidning, gratisnummer)
Ny Teknik Historia (ny tidning, gratisnummer)
Senast redigerad av blueint 29 juni 2010, 13:49:34, redigerad totalt 1 gång.
Anledning: Rubrik som speglar innehållet. Tråden verkar hålla i sig.
Anledning: Rubrik som speglar innehållet. Tråden verkar hålla i sig.
- 13th.Marine
- EF Sponsor
Re: Ny Teknik Historia
Läste igenom.
Blädderfunktionen är ju usel och innehållet var ganska ytligt med en del interna skämt med. Inte en tidning som jag skulle finna intressant och jag håller ändå Illuderat Vetenskap och historietidningen.
Blädderfunktionen är ju usel och innehållet var ganska ytligt med en del interna skämt med. Inte en tidning som jag skulle finna intressant och jag håller ändå Illuderat Vetenskap och historietidningen.
jag fick erbjudandet i mail för ett tag sen men tyckte att själva "läsaren" var så kass att jag inte orkade läsa mer än några sidor :/
Senast redigerad av Glenn 29 juni 2010, 10:43:07, redigerad totalt 1 gång.
Har knappt heller läst i tidningen trots att den varit uppe i webbläsaren i över en vecka. Annars är teknikhistoria något som alltid intresserar mig.
Förresten är det någon som har tips på en bra bok om svensk teknikindustri eller militär?
Förresten är det någon som har tips på en bra bok om svensk teknikindustri eller militär?
En del trevlig läsning fanns där. Det var en hel del som jag inte tyckte var ett dugg intressant, men några sidor som tex att Einstein konkurrerade med Elektrolux tyckte jag var väldigt intressant. Dock skulle jag inte köpa den, känns inte värt 59kr för mig om jag bara läser ett fåtal sidor ur den...